آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک خبر داد.

محمد حسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه بر اساس تعداد خودروها و متقاضیان، تخصیص سرویس به دانش‌آموزان انجام می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان دریافت سرویس مدرسه باید به سامانه سپند مراجعه کنند، همچنین اولیا نیز مشخصات خود را وارد و رانندگان متقاضی سرویس هم باید بوسیله شرکت‌های مجاز در این سامانه ثبت نام شوند و مجوز فعالیت و سرویس خود را دریافت کنند.

وی از آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک خبر داد و افزود: زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان از ابتدای خرداد سال جاری آغاز شده و در بیست‌ویکم تیر به پایان رسیده است، مجدد در اواخر مرداد سامانه‌ای برای ثبت‌نام جاماندگان از ثبت‌نام باز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک اضافه کرد: این مهلت تمدید نمی‌شود و هیچ سرویسی خارج از سامانه ارائه نخواهد شد.

ساده‌وند تاکید کرد: تاکنون در شهر اراک حدود ۱۰ هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حدود ۹۰۰۰ دانش‌آموز نیز ثبت‌نام و ۶۵۰۰ نفر نیز تقاضای سرویس داشته‌اند، این آمار نشان می‌دهد که حدود ۱۰۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان هنوز فرایند ثبت‌نام فرزند خود را انجام نداده‌اند و حدود ۱۵۰۰ دانش‌آموز نیز تاکنون تقاضای سرویس نداشته‌اند که برای تکمیل درخواست سرویس باید به سامانه سپند مراجعه کنند.

کد خبر 773964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.