لزوم آمادگی و هوشیاری پلیس با تکیه بر بینش اطلاعاتی در مأموریت‌ها

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توجه به حضور، آمادگی و هوشیاری مستند به بینش اطلاعاتی در کار و مأموریت پلیس خدمتگزار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار احمدرضا رادان در کمیسیون عملیات و شور فرماندهی ارشد انتظامی و مرزبانی استان، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: امیدواریم نام ما در زمره عزاداران و شیعه‌های واقعی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار بگیرد و خلوص نیت و ارادت ما ذخیره‌ای برای آخرت و برکتی برای دنیای ما باشد.

وی ادامه داد: در دیداری که به تازگی با رهبر معظم انقلاب داشتیم و گزارشی که از اقدامات و خدمات همکاران ارائه شد ایشان فرمود: کار انتظامی سخت است و واقعاً سخت است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: این قسمت ما شده که در این سختی دل را با عشق گره بزنیم و به تکلیف خود به شایستگی عمل کنیم تا مزد ارزشمندی نیز از خداوند متعال بگیریم.

وی با اشاره به پی در پی بودن مأموریت‌های پلیسی از ابتدای سال تاکنون و مأموریت مهم پیش آمادگی برای اربعین حسینی بیان کرد: این توفیق بزرگی است و باید با حضور، آمادگی و هوشیاری مستند به بینش اطلاعاتی که ضرورت و لازمه کار پلیس خدمتگزار است، انجام وظیفه کنیم.

سردار رادان تصریح کرد: در آمیختگی مأموریت‌های پلیسی، ذهن را به معرفت ماه رمضان می‌برد و همان گونه که در ماه رمضان خداوند دنبال بهانه می‌گردد تا به بندگانش ببخشد، سختی مأموریت‌های ما نیز سبب علتی است برای آنکه خداوند به ما مزد مناسب بدهد.

وی ادامه داد: تعامل همسو، هماهنگی هدفمند و مدیریت هوشمندانه پلیسی با اهتمام جدی باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم به پشتوانه همراهی مردم، انجام وظیفه کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: توجه به ترویج قرآن و نهج البلاغه در کنار توجه به معیشت و رفاه کارکنان انتظامی در اولویت‌های اساسی فراجاست که با اهتمام جدی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 773885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.