فراهم‌سازی زیرساخت گازرسانی ۴۰۰ روستای مازندران در دولت شهید جمهور

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از فراهم شدن زیرساخت گازرسانی به ۴۰۰ روستا این استان در دولت شهید جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم مایلی رستمی عصر امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در نشست با رؤسای ادارات گاز شهرهای خلیل‌شهر، بهشهر، رستمکلا واقع در ساختمان شهید فرحی اداره گاز شهرستان بهشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران توانستیم در دولت شهید جمهور، زیرساخت گازرسانی به ۴۰۰ روستا در این استان مهیا شود.

وی با بیان اینکه با اجرای بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر شبکه، ۱۸۰ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند، افزود: در این مدت حدود ۱۶۰ هزار اشتراک‌پذیری انجام گرفت تا ادامه‌دهنده این راه باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ضمن قدردانی از زحمات همکاران واحدهای مختلف در ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف منطقه و همکاری در زمستان که منجر به تأمین گاز پایدار ماند، عنوان کرد: نظام رضایتمندی مردم، رعایت و حفظ حقوق بیت‌المال، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارائه خدمات مطلوب‌تر در سازمان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت گاز مازندران بی‌واسطه به سخنان همکاران ادارات گاز شهرهای خلیل‌شهر، بهشهر و رستمکلا، گوش سپرد و پاسخگوی درخواست‌های حاضرین بود.

کد خبر 773839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.