جشنواره ابوذر فرصتی برای شکوفایی استعدادهای رسانه‌ای

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: جشنواره ابوذر فرصت مغتنمی برای رشد و شکوفایی استعدادهای رسانه‌ای جدید در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، محسن مشتاقی در نشست با مسئول بسیج رسانه استان بوشهر، اظهار کرد: اداره‌کل استاندارد در زمینه کنترل کیفیت کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری به منظور فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین‌المللی و همچنین کنترل کیفیت کالاهای وارداتی به‌منظور جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی اقدامات چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان، افزود: این جشنواره فرصت مغتنمی برای رشد و شکوفایی استعدادهای رسانه‌ای جدید در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان کرد: این جشنواره می‌تواند کمک شایانی در جهت معرفی عملکرد دستگاه‌ها، نهادها و مؤسسات و ارتقا سطح اطلاعات عمومی آحاد مردم از خادمین خودشان در بخش مختلف حاکمیتی کند.

محسن رضایی‌نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز اظهار کرد: بسیج رسانه افتخار این را دارد که همه ساله جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با هدف شناسایی استعدادها و تجلیل از اصحاب رسانه نقش‌آفرین در تولیدات فاخر رسانه‌ای، ایجاد رقابت اثربخش و ارتقای توان حرفه‌ای و افزایش انگیزه، خلاقیت و خودباوری و ترغیب رسانه‌ها برای تولید آثار از پیشرفت‌ها دستاوردهای دستگاه‌های حاکمیتی در استان و انتشار آن برگزار می‌کند.

وی افزود: جشنواره ابوذر از طریق ایجاد رقابت بین اصحاب رسانه در موضوعات ملی و استانی در قالب‌های مختلف رسانه‌ای که پس از دریافت و داوری آثار برگزیده، مراسم اختتامیه جشنواره را با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مرکز استان برگزار و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آورد.

منبع: فارس

کد خبر 773836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.