پیشتازی خراسان شمالی در پیشگیری از جرایم انتخاباتی

استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در انتخابات اخیر جزو استان‌های پیشرو و ممتاز در پیشگیری از جرایم انتخاباتی بود و انتخاباتی سالم و پرشور اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در همایش اعضای ستادی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان اظهار کرد: با امانت‌داری شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی شاهد انتخاباتی سالم در استان بودیم و استحکام نظام با حضور قوی مردم رقم خورد.

وی با بیان اینکه در پیشگیری از جرایم انتخاباتی جزو استان‌های پیشتاز کشور بودیم، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در استان سالم و با مشارکت خوب مردم برگزار شد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با مصوبات سفر رئیس جمهور شهید برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، اتفاقات خوشایندی در مسیر توسعه استان رخ داد.

حسین‌نژاد انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با اعتبار ۱,۳۰۰ میلیارد تومان را از مهم‌ترین پروژه‌های سفر رئیس جمهور شهید عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این پروژه، با انتقال آب سرانی، انقلابی در تأمین آب شرب و بخش کشاورزی ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه خاص رئیس جمهور شهید به خراسان شمالی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر رقم خورد که در نوع خود بی‌نظیر و کم‌نظیر بود که نشان‌دهنده توجه رئیس جمهور شهید به مناطق محروم است.

کد خبر 773800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.