اجرای ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب کشاورزی در قزوین

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اجرای ۱۰.۲ کیلومتر لوله‌گذاری آب کشاورزی برای رفع مشکلات آب کشاورزان هم‌استانی خبر داد.

مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اجرای ۱۰.۲ کیلومتر لوله‌گذاری آب کشاورزی برای رفع مشکلات آب کشاورزان هم‌استانی خبر داد و اظهار کرد: همچنین ساختن و بهسازی کانال آب کشاورزی و حفاری چاه از اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه است.

وی با بیان اینکه آب‌رسانی به عرصه‌های کشاورزی و آبخیزداری از جمله وظایف محوله به بسیج سازندگی در چارچوب نهضت جهاد آب‌رسانی است، افزود: برای رفع تنش آبی و رونق چرخه اقتصادی و کشاورزی در سطح استان قزوین به ویژه شهرستان قزوین پای کار آب‌رسانی در قالب طرح آبخیز تا جالیز هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به مشارکت جهادگران فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه قزوین، ادامه داد: در مجموع ۳۱ طرح آبخیز تا جالیز در شهرستان قزوین با همکاری بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی اجرا می‌شود که ۸ طرح همچنان در حال اجرا قرار دارند.

صادق‌پور تاکید کرد: بسیج سازندگی به عنوان یکی از ارکان اصلی قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) نقش دستگاه مجری طرح‌های آب‌رسانی در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور استان قزوین را دارد که در هر دو حوزه آب‌رسانی شرب و کشاورزی فعالیت می‌کند.

کد خبر 773790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.