هدف شهرداری اراک توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام محله‌ها است

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک با بیان اینکه هدف شهرداری توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام محله‌ها است گفت: اجرای این پروژه با همکاری عوامل اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و کارکنان اجرایی منطقه یک در حال انجام است.

ابوالفضل شالی‌بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه هدف شهرداری توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام محله‌ها است، اظهار کرد: پروژه اجرای روکش کلی آسفالت بلوار قدس اراک با توزیع ۶۱۰ تن آسفالت آغاز شد.

وی افزود: پروژه اجرای روکش کلی آسفالت بلوار قدس اراک با توزیع ۶۱۰ تن آسفالت آغاز شد.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در اولین روز از اجرای این پروژه ۶۱۰ تن آسفالت مورد توزیع قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده این آمار افزایش سه برابری داشته باشد و حجم کلی آسفالت توزیع شده در بلوار قدس به حدود دو هزار تن برسد.

شالی‌بگ ادامه داد: منطقه یک شهرداری اراک پس از بررسی‌های لازم از ابتدای سال جاری چند معبر پرتردد را برای اجرای روکش کلی آسفالت انتخاب کرده است که این پروژه طی ماه‌های آینده به اتمام خواهد رسید.

وی از افزایش چشم گیر توزیع آسفالت در سطح این منطقه شهری خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از ۲۳ هزار تن آسفالت در قالب لکه‌گیری یا روکش کلی معابر توزیع شده که چند برابر آمار سال گذشته است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک افزود: امید می‌رود با افزایش توزیع آسفالت در تمام ناحیه‌ها و محله‌های منطقه یک اراک، توزیع عادلانه‌ای را در ارائه خدمات شهری رقم بزنیم و این هدف را محقق کنیم.

کد خبر 773763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    1 0
    با سلام کدام عدالت مسولین شهرداری یک سر به محله رودکی بزنن نه به فضای سبز این محله رسیدگی میشود. تعداد زیادی از درختان این منطقه بخاطر حرس نکردن خشکه شده نه آسفالت دیوار کشی رودخانه که چندین سال هست ناتمام مانده
  • ابراهیم IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 0
    مرمت خیابان‌ها امر بسیار پسندیده ای است از اینکه شهرداری می‌گویند توضیع خدمات عادلانه اصلا درست نیست چرا که کوی امام‌ علي زیر خط کمربندی یا زیر پمپ بنزين جاده خاکی به حال خود رها شده وموجب گردو خ آک شدید برای اهالی شده است
  • خلیلی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    1 0
    عادلانه بودن یعنی توزیع خدمات شهری در تمام مناطق از جمله مناطق محروم
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    1 0
    دقیقا کدوم عدالت ما که این طرف شهر آسفالت درست ندیدیم
  • سجاد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    اقای استاندار بلوار قدس بهترین اسفالت شهرو داشت(محله خودم) اما باز هم هفته پیش اسفالت شد، این چه عدالتیه؟ ایا مسئولی در این منطقه زندگی میکنه؟ بعد از اسفالت اوضاع بدتر هم شده، چون واقعا اسفالت این خیابان عالی بود،
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    با تشکر از آقای شهردار .عاجزانه خواهش میکنم کوچه های بوستانها در شهرک گردو هم آسفالت کنید. ممنون