اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در شهر اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در این شهر خبر داد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد:خودروی B /511 با برند فردا موتور به عنوان جایگزین تاکسی‌های فرسوده از سوی اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور معرفی شده است.

وی افزود: در حال حاضر خودروی B /511 با برند فردا موتور به عنوان جایگزین تاکسی‌های فرسوده از سوی اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور معرفی شده است که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و انجام مراحل اداری به سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک _ واحد تاکسیرانی واقع در کمربندی شمالی پایین‌تر از اداره کل راهداری مراجعه یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۴۱۳۰۵۰۰ تماس حاصل کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت این خودرو ۷۵۰ تومان است که مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ویژه برای آن در نظر گرفته شده است و در نهایت با احتساب قیمت اسقاط خودرو فرسوده، متقاضیان نیاز به آورده‌ای حدود ۳۵۰ میلیون تومان دارند.

ساده‌وند تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری، موضوع کاهش آلودگی هوای اراک است و در این میان تاکسی‌های فرسوده نقش مهمی در این خصوص دارند، به نحوی که تأثیرگذاری در نوسازی این خودروها گام مؤثری در کاهش آلودگی هوای شهر اراک دارد.

کد خبر 773757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.