اعتراف قاتل به قتل برادر پس از ۶ سال ‏

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از اعتراف قاتل به قتل برادرش پس ‏از شش سال در یکی از مناطق شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حکمت‌ الله شجاعی اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی استان مبنی بر قتل برادرش در سال ۱۳۹۷ و ابراز ندامت و عذاب وجدان در این خصوص، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع قتل اعزام شدند.

وی افزود: متهم در اعترافات خود اعلام کرد که برادرش به دلیل اعتیاد و بیکاری دچار اختلافات و درگیری با وی شده است و در طول سال‌های متوالی این موضوع باعث اذیت و آزار روحی و جسمی من شده بود که به دلیل بالا گرفتن این درگیری‌ها تصمیم به کشتن وی گرفتم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: متهم در ادامه اظهارات خود گفت که در یکی از روزهای فصل پاییز سال ۱۳۹۷ طی یک درگیری شدید با برادرم با چاقو یک ضربه از جلو به ناحیه گردن و یک ضربه از پشت به کمر وی زدم و زمانی که به زمین افتاد او را با دست خود خفه کردم و مجبور شدم جسد برادرم را در کف اتاق منزل ویلایی با همان لباسی که بر تن داشت، دفن کنم.

شجاعی اضافه کرد: متهم پس از شش سال دچار عذاب وجدان شدید شده و از کرده خود ابراز پشیمانی کرده بود که با معرفی خود به پلیس آگاهی استان و اعتراف به این قتل تا حدودی از میزان عذاب وجدان او کم شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان تاکید کرد: با کسب مهارت کنترل خشم و اجتناب از تصمیمات عجولانه و احساساتی از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

کد خبر 773715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.