تداوم اجرای پویش آسفالت در سطح شهر اهواز با وجود گرمای شدید هوا

سرپرست سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: فعالیت گروه‌های اجرایی این سازمان بدون وقفه و به صورت مستمر با وجود گرمای شدید هوا در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، فضل احمدی‌نیا ظهر امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: پیرو فعالیت گروه‌های اجرای آسفالت این سازمان، خیابان‌های صدرالسادات، شهید جعفری، شهید مسجدی و قشقایی (حدفاصل خیابان حق بین تا ادهم)، همچنین خیابان‌های شهید گندمی و حق بین (حدفاصل خیابان امام شرقی تا سلمان فارسی) و خیابان نجفی (حد فاصل خیابان حق بین تا نادری ۲) قیر پاشی و روکش آسفالت شد.

وی افزود: با وجود گرمای طاقت‌فرسای اهواز، این سازمان متعهد به انجام وظایف ذاتی خود و ارائه خدمات به شهر و شهروندان است تا مشکلات موجود را کاهش و شرایط نسبتاً ایده‌آل را فراهم کند.

سرپرست سازمان عمران شهرداری اهواز با تاکید بر تحقق اهداف پویش آسفالت و تسریع در انجام عملیات اجرایی ادامه داد: هم‌اکنون سه گروه اجرای آسفالت این سازمان در مناطق پنج، شش و هفت مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 773679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ستاره سهیل IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    2 1
    مهدیس نوردهارو آسفالت کنید
    • DE ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 0
      درود به شما به نکته ی مهمی اشاره کردین مهدیس از فلکه تعاون یا بنکداران وارد میشی سمت چپ مثل روستاس بخشی از منازل نفت پایه ساز نورد شهرداری تاکسیرانی
  • هانیه IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    0 0
    بیچاره کارگران این آفتاب سوزان همش مریضی و خود گرما خطرناکه