تعهدات درمانی به بیمه‌شدگان زنجانی ماهانه ۱۱۳ میلیارد تومان است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تعهدات درمانی به بیمه‌شدگان استان زنجان، ماهانه بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، امیر عباس جراحی علمداری، امروز_ یکشنبه سی‌ویکم تیر- در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: ارتقای خدمات بهداشتی درمانی و رشد کیفیت زندگی، منجر به افزایش امید به زندگی از حدود ۵۵ سال قبل از انقلاب به بالای ۷۵ سال در حال حاضر رسیده است.

وی افزود: خدمتگزاران مردم در تأمین اجتماعی استان این افتخار را دارند که در حال حاضر به بیش از ۵۳ درصد از جمعیت یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفری استان در حوزه‌های مختلف خدمات درمانی ارائه می‌کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در حال حاضر مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان ماهانه به طور متوسط ۱۱۳ میلیارد تومان تعهدات درمانی به بیمه‌شدگان و مردم ولایتمدار استان ارائه می‌کند.

جراحی بیان کرد: در حال حاضر مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان به دو روش کلی درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه خدمت می‌کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در درمان مستقیم همه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی به صورت رایگان برای بیمه‌شدگان اجباری ارائه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر این مدیریت در استان زنجان با دو بیمارستان و یک پلی‌کلینیک و چهار درمانگاه در قسمت‌های مختلف استان خدمات متنوع درمانی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

جراحی علمداری ادامه داد: از سوی دیگر به منظور تکمیل پوشش درمانی بیمه‌شدگان این مدیریت با ۶۰۰ مرکز مستقل درمانی، مطب پزشکان و مراکز پاراکلینیک قرارداد بسته است، در این نوع از ارائه خدمات درمانی که به درمان غیرمستقیم معروف است، بیمه‌شدگان با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز خود در مراکز طرف قرارداد بهره می‌برند.

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان زنجان همچنین افزود: در راستای توسعه خدمات درمانی این مدیریت درمان در حال حاضر، دو پروژه در دست اجرا (طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی ابهر و احداث درمانگاه جدید سهروردی در شهرستان خدابنده) با تخصیص اعتباری اولیه بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در حال ساخت است.

کد خبر 773671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.