اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومانی برای احداث پارکینگ مکانیزه میدان شهدا

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: برای افتتاح پارکینگ مکانیزه و طبقاتی میدان شهدا حدود ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است و در تلاش هستیم با کمک بخش خصوصی ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای تنوع‌بخشی سبد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رضایت شهروندان، موضوع ایجاد پارکینگ‌های مکانیزه را در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان آغاز کردیم.

وی افزود: در حال حاضر قرارداد احداث اولین پارکینگ مکانیزه اصفهان در میدان شهدا که یکی از موقعیت‌های شلوغ و پرتردد این کلان شهر محسوب می‌شود، منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: این پارکینگ تمام مکانیزه اولین و بزرگترین پارکینگ مکانیزه است که به این سبک در شهر اصفهان ساخته می‌شود، به همین دلیل لازم بود مطالعات فنی و تخصصی لازم روی آن انجام شود.

حیدری ضمن تشکر از اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و شهرداری منطقه ۳ اصفهان گفت: پارکینگ‌های مکانیزه مختلفی در تهران، مشهد و شیراز احداث شده است که طی بازدید میدانی از آن‌ها، موانع و مشکلاتی که داشتند را در نقشه‌های پارکینگ مکانیزه میدان شهدا رفع کردیم و قرار است یک پارکینگ مجهز و مکانیزه در شهر اصفهان با آخرین فناوری روز دنیا و ظرفیت پارک ۴۰۰ خودرو احداث شود.

وی گفت: از حدود هفت ماه پیش مطالعات این پارکینگ آغازه شده و مشارکت‌کننده آن از شرکت‌های دانش‌بنیان است، زیرا باید به این شرکت‌ها بها داد تا دستاوردهای خود را به منصه ظهور برساند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان بیان کرد: برای افتتاح پارکینگ طبقاتی میدان شهدا حدود ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده که البته قسمتی از آزادسازی آن هنوز انجام نشده است، بنابراین در تلاش هستیم طی دو ماه آینده عملیات اجرایی آن را با کمک بخش خصوصی و شهروندانی که در آن محدوده مغازه دارند، آغاز کنیم.

کد خبر 773670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام وممنون اززحمات شما خیلی نیاز داریم انواع پارکینگ ومهمتر کلا پارک کنار خ رو ممنون کنید تاهمه ازپارکینگ استفاده کنند.