۸ سازمان شهرداری اصفهان موفق به کسب گزارش مقبول حسابرسی شدند

مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای نخستین‌بار از میان ۱۵ سازمان شهرداری اصفهان، هشت سازمان‌ها گزارش مقبول حسابرسی دریافت کردند، گفت: حساب‌های سازمان‌های شهرداری این کلان‌شهر از شفافیت بیشتری برخوردار بود و نمره قبولی شفافیت به مجموعه سازمان‌های شهرداری ارائه شد.

سیداحمد مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع تهیه صورت‌های مالی و حسابرسی حساب‌های سازمان‌های شهرداری اصفهان در سال گذشته، طی روزهای اخیر پیش به پایان رسید و مؤسسه‌های حسابرسی (مؤسسه‌های مستقل فنی و تخصصی وابسته به جامع حسابرسان ایران) به حساب‌های سازمان‌های شهرداری این کلان‌شهر رسیدگی کردند.

وی افزود: برای نخستین‌بار از میان ۱۵ سازمان شهرداری اصفهان، هشت سازمان گزارش مقبول حسابرس دریافت کردند و موضوع خاصی در صورت‌های مالی آن‌ها مشاهده نشد و مورد تأیید حسابرس قرار گرفت.

مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان تاکید کرد: این هشت سازمان تمام قواعد و قوانین را در حساب‌های خود رعایت کردند و موضوع مورد ابهامی در آن‌ها وجود ندارد.

مرتضوی گفت: در سال جاری هشت سازمان، سال گذشته حدود پنج سازمان، سال ۱۴۰۱ پنج سازمان، سال ۱۴۰۰ سه سازمان و سال‌های گذشته تنها یک سازمان موفق به کسب گزارش مقبول حسابرسی شده است.

وی ادامه داد: تعداد بندهای گزارش حسابرسی سازمان‌ها در ۱۵ سازمان شهرداری این کلان‌شهر، حدود ۱۲ بند است و حسابرس موارد و تذکراتی را درباره صورت‌های مالی سازمان‌ها ارائه کرده است.

مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که با ادبیات حسابرسی، مؤسسات حسابرسی و گزارش‌های حسابرسی آشنا هستند، درک بهتری از معنای این گزارش‌ها دارند و این موضوع به‌معنای آن است که حساب‌های سازمان‌های شهرداری این کلان‌شهر از شفافیت بیشتری برخوردار بوده که نمره قبولی شفافیت به مجموعه سازمان‌های شهرداری ارائه شده است.

کد خبر 773663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.