تکمیل زنجیره تولید گوشت سفید در مازندران ضرورت دارد

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به جایگاه نخست مازندران در جهت تولید گوشت سفید در کشور گفت: تکمیل زنجیره تولید گوشت سفید در این استان با هدف تحقق شعار سال و مردمی‌سازی فعالیت‌های سازمانی ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدمهدی عباس‌زاده، صبح امروز_یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در نشستی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جهاد نصر مازندران بابیان اینکه مازندران رتبه نخست تولید گوشت سفید در کشور را به خود اختصاص داده است و مازاد بر مصرف خود استان گوشت سفید تولید می‌کند، اظهار کرد: این ظرفیت می‌تواند به‌عنوان فرصتی برای خرید و صادرات گوشت سفید کشور و رونق صنایع تبدیلی وابسته در استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی فعالیت‌های جهاد کشاورزی افزود: همکاری با جهاد نصر به‌عنوان یک نهاد مردمی در این حوزه می‌تواند استراتژی عملی برای تکمیل زنجیره تولیدکنندگان، صنایع تبدیلی و بازار باشد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: با همکاری جهاد نصر می‌توانیم زنجیره تولید گوشت سفید در استان را به‌طور کامل تکمیل و از این طریق به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه کمک کنیم.

کد خبر 773631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.