دیدار با خانواده شهدا انگیزه بیشتری برای خدمت به مسئولان می‌دهد

شهردار مبارکه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم امید و به مسئولان انگیزه بیشتری را برای خدمت می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مصطفی رحیمی صبح امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در دیدار مجموعه مدیریت شهری مبارکه با خانواده شهید احمد شیرنژاد با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا و ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث گرانبها و ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: تلاش برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان بویژه نهادهای خدمات رسان از جمله شهرداری است.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور خانواده شهدا یکی از وظایف اصلی مسئولان است.

دیدار با خانواده شهدا انگیزه بیشتری برای خدمت به مسئولان می‌دهد

عبدالله وکیلی، رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این دیدار تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب عزت، افتخار و پالایش روح انسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم و بتوانیم آرمان‌های متعالی آن‌ها و انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.

وکیلی اضافه کرد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرزوبوم هستند و مدال افتخار آن‌ها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

به گزارش ایمنا، دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با خانواده شهید احمد شیرنژاد به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سالگرد شهادت این شهید برگزار شد.

کد خبر 773604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.