کشف ۱۴۰ میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف دو انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از دپوی محموله‌ای از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بی‌کیفیت در دو انبار غیر رسمی شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام شدند و این انبارها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات بیش از ۷۰ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف که همگی فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بودند و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

علینقیان‌پور ارزش تقریبی محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و دو نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راه حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت طلب و ناامن کنندگان اقتصاد جامعه است، خاطرنشان کرد: پلیس مصمم به برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا است و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه قاچاق کالا را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع مأموران ما برسانند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 773490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.