حمایت از صخره‌نوردان برای مدال‌آوری در المیپک پاریس

وزیر ورزش و جوانان گفت: به رشته سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی علاقه بسیاری دارم و در حد توان از صخره‌نوردان حمایت می‌کنیم تا بتوانند در المپیک پاریس مدال‌آور باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، کیومرث هاشمی امشب _یکشنبه سی‌ام تیر_ بعد از بازدید تمرین آماده‌سازی رضا علیپور قهرمان سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی ایران و جهان اظهار کرد: به رشته سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی علاقه بسیاری دارم و در حد توان از صخره‌نوردان حمایت می‌کنیم تا بتوانند در المپیک پاریس مدال‌آور باشند.

وی افزود: از سختی و فشاری که آقای رضا علیپور برای آماده شدن در المپیک متحمل شده، آگاه هستم و باید به این ورزشکار اخلاق مدار و متواضع دست مریزاد گفت که برای اهتزاز پرچم کشورمان شبانه‌روز تلاش می‌کند و این روحیه ستودنی است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هرگز راضی نمی‌شویم که ورزشکار با فشار زیادی تمرینات آمادگی به خود صدمه بزند، گفت: به همین خاطر به ورزشکاران توصیه می‌کنیم فشار مضاعف به خود وارد نکنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

هاشمی سرعت رضا علیپور در سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی را حیرت‌انگیز توصیف کرد و افزود: خوشحالیم که ورزشکاران کشورمان با کمترین امکانات با غیرت یک ایرانی تلاش می‌کنند تا برای کشور افتخارآفرین شوند. امیدواریم آقای علیپور از المپیک پاریس با دست پر بازگردد و برای کشورمان مدالی را به ارمغان آورد.

کد خبر 773488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.