اردوگاه دانش‌آموزی فردوس با ۴ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود

فرماندار شهرستان فردوس گفت: اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی روشن امروز _شنبه سی‌ام تیر_ اظهار کرد: در دولت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف، آموزش و پرورش اقدامات ارزنده‌ای انجام شده که هم‌اکنون ادامه‌دار بوده و باید برای تقویت این اهداف تلاش کنید.

وی با بیان این مطلب که حوزه ورزش و نشاط دانش‌آموزی نیازمند توجه ویژه است، افزود: یکی از گام‌های مؤثر در بحث اوقات فراغت و تقویت نشاط دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای تفریحی و ورزشی است که تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در سال جاری یکی از این اهداف است.

فرماندار شهرستان فردوس ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات مؤثر در تقویت اوقات فراغت ورود تمامی ارگان‌ها به این موضوع بود و لازم است در طول سال این فعالیت‌ها نیز ادامه‌دار شود.

وی گفت: در شورای آموزش و پرورش مباحث تخصصی طرح مسئله شود تا با هماهنگی، تعامل و مشورت مشکلات و مسائل به‌صورت تخصصی و کارشناسی برطرف شود.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فردوس ادامه داد: تعیین فردوس به عنوان قطب علمی یک هدف در کلان آموزش و پرورش است که لازم است همزمان باید به حوزه زیر ساخت هم توجه شد که آغاز عملیات ۴ مدرسه شامل ۲ مدرسه خیرساز در مسکن مهر و نهضت ملی و مجوز ۲ مدرسه در سایت نهضت ملی از جمله این اقدامات در دولت شهید رئیسی در سال‌جاری است.

کد خبر 773484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.