وقوع آتش‌سوزی در کارخانه پلی‌اتیلن قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از وقوع حریق در کارخانه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن واقع در شهر صنعتی لیا در ساعتی پیش خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از وقوع حریق در کارخانه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن واقع در شهر صنعتی لیا در ساعتی پیش خبر داد و اظهار کرد: ساعتی قبل در پی اعلام گزارشی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر اینکه شرکت تولیدکننده لوله‌های پلی‌اتیلن واقع در شهرصنعتی لیا طعمه حریق شده است.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه‌های شماره یک باغ دبیر و شماره ۷ شهید مفتح با همراهی افسر کشیک سازمان و آتش‌نشانان ایستگاه لیا به محل حادثه اعزام شدند، در این حادثه لوله‌های پلی‌اتیلن که در محوطه شرکت جمع آوری شده بود، به دلایل نامعلومی دچار حریق شده است که در حال سرایت به بخش‌های دیگر شرکت بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: با عملکرد به موقع و مناسب آتش‌نشانان از سرایت و گسترش حریق به اطراف محل آتش‌سوزی جلوگیری و پس از حدود بیش از یک ساعت، حریق مهار شد و هم‌اکنون آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری محل هستند.

ململی یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، اما بخش زیادی از کارگاه لوله و اتصالات پلی‌اتیلن دچار خسارت شد. به دلیل عدم نیاز آتش‌نشانی لیا آتش‌نشانان قزوین به ایستگاه‌ها بازگشتند و افسر کشیک سازمان در محل حادثه حضور یافت.

وی افزود: علت این آتش‌سوزی با حضور کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 773482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.