صرفه‌جویی ۳۰ میلیارد ریالی در پروژه انتقال پساب از پردیس به دلاوران مشهد

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: در پروژه انتقال پساب از پردیس به دلاوران با اندکی تغییر در مسیر خط انتقال، صرفه‌جویی ۳۰ میلیارد ریالی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری اظهار کرد: در راستای تأمین بخشی از آب موردنیاز فضای سبز کمربند جنوبی و پهنه ۱۰ شبکه مستقل آبیاری، خط انتقال آب از بوستان پردیس به بولوار دلاوران در حال اجرا است.

وی افزود: خط پروژه انتقال آب خام از مخزن پارک پردیس قائم، از منطقه دو شهرداری، شروع شده در مسیر بزرگراه شهید چراغچی به سمت میدان آزادی و با قطع بولوار آزادی به خیابان امامت ۴۹ (شهرداری منطقه ۱۱) به بلوار امامت ادامه یافته وارد امامت ۶۸ می‌شود و با عبور از بولوار وکیل‌آباد وارد دانشگاه فردوسی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: این مسیر پیش از این بعد از گذر از امامت و بولوار وکیل‌آباد از بولوار کوثر وارد خیابان پیروزی و در انتها به دلاوران متصل می‌شد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مشورت مهندسان فعال در این حوزه، تغییر مسیر به سمت بلوار باهنر و داخل محوطه دانشگاه فردوسی انجام شد.

مختاری یادآور شد: در راستای کاهش طول مسیر حفاری و همچنین کاهش هزینه‌های اجرایی خط انتقال مذکور برابر تفاهمات انجام شده با دانشگاه فردوسی مشهد، به جای عبور لوله از پیرامون دانشگاه، از داخل دانشگاه اقدام به لوله‌گذاری و با اجرای هزار و ۳۰۰ متر لوله GRP خط لوله پساب از بلوار باهنر به بلوار پیروزی منتقل شد که با انجام این کار حدود ۳۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌های لوله‌گذاری صورت پذیرفته است.

کد خبر 773474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.