بودجه تملک دارایی تیران ۱۰ درصد افزایش یافت

فرماندار تیران و کرون گفت: بودجه تملک دارایی این شهرستان در سال جاری ۱۰ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا، عصر امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در جلسه کمیته برنامه‌ریزی تیران و کرون اظهار کرد: دولت امسال ۵۶۰ میلیارد ریال به‌عنوان بودجه تملک و دارایی به این منطقه اختصاص داده که در مقایسه با پارسال ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این اعتبار بر اساس میزان عملکرد دستگاه‌های اداری در صرف بودجه‌ها و اجرای پروژه‌های مهم شهرستان توزیع شده که عمده آن به حوزه راهداری، اجرای شبکه آب‌رسانی، طرح‌های روستایی و جهاد کشاورزی اختصاص یافت.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه مؤلفه‌های پیشران این منطقه در برنامه‌ریزی کاری مهم است، خاطرنشان‌کرد: علاوه بر میزان عملکرد دستگاه‌های اداری، موضوع پروژه‌های مؤثر در این خصوص نیز در اولویت دریافت بودجه قرار دارند.

محمدی کیا تلاش مدیران ادارات در جذب بودجه اختصاص یافته را مهم برشمرد و اذعان داشت: مدیرانی که در سال گذشته در جذب اعتبارات تملک و دارایی و اعتبارات استانی و ملی موفق نبوده‌اند، سهمی نیز از این اعتبار در سال جاری ندارند.

وی اضافه کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کار قرار دارد و طرح جدید با این اعتبارات آغاز نخواهد شد و عمده تلاش همه برای افتتاح و آغاز کار پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت کار بالا است.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به تعامل بین مدیران ادارات دولتی با خیرین نیز گفت: کمک خیرین سرعت کار اجرای پروژه‌ها را افزایش داده و چنین اقدامی در شرایطی که وضعیت اعتباری دولت مساعد نیست، سریع‌تر پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسد.

محمدی کیا پیگیری جذب اعتبارات استانی و ملی برای اجرای طرح‌های مهم شهرستان را مهم خواند و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات بهداشت و درمان از جمله حوزه‌هایی است که اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز آنها نبوده و باید اعتبارات ملی جذب شود و دولت در این سه سال اعتبار به احداث بیمارستان امام رضا (ع) و تجهیز بیمارستان بهنیا اختصاص داد.

کد خبر 773438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.