بارش باران در نیمه شمالی خراسان رضوی از اواخر هفته

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز دوشنبه بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و برای روز سه‌شنبه در نیمه شمالی و غربی استان احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، علی الهی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز و فردا به تناوب در سطح استان به ویژه مناطق بادخیز و نیمه جنوبی استان وزش باد شدید همراه با گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و برای روز سه‌شنبه در نیمه شمالی و غربی استان احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد. تا هفته جاری دمای هوا روند افزایشی دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمای مشهد بین ٢٢ و ٣۴ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۴ درجه و در سردترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید؛ طی شبانه روز گذشته، کوهسرخ با دمای ١٢ درجه و سرخس و بردسکن با دمای ٣٨ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از داورزن با سرعت ۶٨ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کد خبر 773422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.