اجرای طرح «هر هفته یک روز در روستا» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به کار طرح هر هفته یک روز در روستا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی، امروز_ شنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران به تشریح طرح «هفته‌ای یک روز در روستا» پرداخت و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای کودکان و نوجوانان روستایی و نیاز این قشر به ارائه خدمات فرهنگی و هنری و مشاوره‌ای این طرح هر هفته در یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح هفته‌ای یک روز مدیرکل و کارشناسان به همراه مربیان کتابخانه سیار روستایی در روستا حضور به‌هم می‌رسانند و خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و مشاوره‌ای را به کودکان و نوجوانان روستایی ارائه می‌دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمک به شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان روستایی در جهت گسترش آگاهی‌های اجتماعی و فرهنگی آنان از اهداف اساسی کانون است، افزود: طرح «هفته‌ای یک روز در روستا»، بستری برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به مخاطبانی که به مراکز ثابت این مجموعه دسترسی ندارند، فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در اولین اقدام از این طرح مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در روستای «دشت رز» از توابع بخش پاتاوه در شهرستان دنا به ارائه خدمات و فرهنگی هنری و مشاوره‌ای پرداخت.

کد خبر 773384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.