اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای خرید VAR

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای خرید تجهیزات VAR و نصب آن در ورزشگاه‌ها، ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادیم و امیدواریم این فصل لیگ برتر را با سامانه کمک‌داور ویدیویی آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، کیومرث هاشمی ظهر امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در حاشیه افتتاح این زورخانه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای توسعه فضاهای ورزشی انجام شد و شاهد تحول خوبی در این عرصه بودیم، اظهار کرد: در دولت شهید رئیسی بیش از ۲۰۰۰ زیرساخت ورزشی احداث شد و به بهره‌برداری رسید که کاری بزرگ به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز در استان قزوین نیز ۱۰ پروژه ورزشی از جمله یک زمین چمن طبیعی، شش زمین چمن مصنوعی، یک زورخانه، یک سالن چند منظوره و یک فیزیوتراپی با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید که به افزایش سرانه ورزشی استان کمک شایانی می‌کند، همچنین یک استخر ورزشی در شهر شال ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کمک می‌کنیم به سرعت تکمیل شود.

وزیر ورزش درباره ورود تجهیزات VAR به ورزشگاه‌ها و استادیوم‌های فوتبال، خاطرنشان کرد: برای خرید تجهیزات VAR و نصب آن در ورزشگاه‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادیم و امیدواریم این فصل لیگ برتر را با سیستم کمک‌داور ویدئویی آغاز کنیم.

هاشمی ادامه داد: دو دستگاه سیستم VAR را در گذشته خریداری و در ورزشگاه آزادی نصب کردیم و در بازی‌های استقلال و پرسپولیس و چند بازی تیم ملی از آن استفاده کردیم که کارایی آن کمک کرد؛ امیدواریم با تجهیز ورزشگاه‌های بزرگ و مهم کشور به سیستم کمک داور ویدئویی شاهد کاهش اشتباهات داوری و تحقق عدالت در بازی‌ها باشیم.

به گزارش ایمنا، امروز و با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین سالن زورخانه شهیدرئیسی دانسفهان ویژه ورزش‌های باستانی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه در ۸۰ متر بنا و با هشت میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

کد خبر 773350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.