پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان وام تبصره ۱۶ در کوهدشت

فرماندار کوهدشت از پرداخت حدود ۹۰۰ میلیارد تومان وام تبصره ۱۶ در طول سه سال دولت سیزدهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد مرادی‌کفراج، صبح امروز - شنبه سی‌ام تیر - در دومین جلسه قرارگاه اقتصاد کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت ظرفیت‌های فعال و نیمه‌فعال در ناحیه صنعتی و سایر مجموعه‌ها را برای تقویت چرخه اقتصاد کشاورزی کوهدشت تا پایان هفته جاری به فرمانداری اعلام کند.

وی افزود: حاشیه رودخانه و سد سیمره بهترین ظرفیت برای بخش اقتصادی و گردشگری به‌شمار می‌رود و اداره راهداری کوهدشت باید احداث جاده در مسیر رماوند به این سد را پیگیری کند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه زنجیره‌های وام‌دهی به‌سمت حوزه کشاورزی سوق داده شود، گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پمپاژ آب کوره‌دشت در نظر گرفته شده‌است.

مرادی‌کفراج با اشاره به ضرورت شناسایی ۱۰ روستا در کوهدشت برای الگوگیری و پایلوت در زمینه توسعه اقتصاد کشاورزی بیان کرد: بخشداران باید روستایی را به‌عنوان الگو با کمک جهاد کشاورزی احصا کنند و دهیار نیز پای‌کار بیاید.

او اعلام کرد: ظرفیت توسعه کشاورزی در انارستان سیاب را باید توسعه بدهیم و کارگروه توسعه استانی و شهرستانی برای پیگیری این موضوع تشکیل شده‌است.

فرماندار کوهدشت ادامه داد: توسعه شیلات در بخش درب‌گنبد باید در دستور کار قرار بگیرد و سایر ظرفیت‌ها در این بخش نیز شناسایی و اولویت‌ها تعیین شود.

مرادی‌کفراج اعلام کرد: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان وام تبصره ۱۶ در طول سه سال دولت سیزدهم در کوهدشت اعطا شده است که این رقم در طول هشت سال دولت قبل به‌میزان حدود ۴۳۰ میلیارد تومان بوده‌است.

کد خبر 773345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.