۳۰ درصد پایانه‌های مرزی کشور در آذربایجان‌غربی قرار دارد

نماینده مردم پیرانشهر، سردشت و میرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی برای توسعه گفت: ۳۰ درصد از کل پایانه‌های مرزی کشور در آذربایجان‌غربی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کمال حسین‌پور امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در دومین جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، اظهار کرد: مجلس یازدهم در حالی آغاز شد که کشور با بحران کرونا روبه‌رو بود و دو سال نخست را ما به دنبال مسائل مرتبط با این بیماری بودیم.

وی افزود: خدمات شهید رئیسی در دوران کرونا و واکسیناسیون گسترده و واردات واکسن موجب شد تا از تلفات انسانی بیشتر جلوگیری شود.

نماینده مردم پیرانشهر، سردشت و میرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های توسعه گفت: استان آذربایجان‌غربی کمترین سرانه‌ها در حوزه‌های بهداشت و آموزشی را دارا بود و در دولت سیزدهم اتفاقات بزرگی در این استان رخ داد.

حسین‌پور با اشاره به زحمات استاندار آذربایجان‌غربی یادآور شد: از استاندار قدردانی می‌کنم، چرا که شبانه‌روزی و جهادی در شهرها و روستاها کار کردند و جایگاه فعلی استان مدیون تلاش‌های استاندار است.

وی ادامه داد: در دور دوازدهم مجلس با اتحاد و تعامل در راستای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد و نمایندگان استان باید نگاهی ملی و استانی به مسائل داشته باشند تا بتوانیم بودجه‌های بیشتری را به استان بیاوریم.

حسین‌پور با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای توسعه تصریح کرد: ۳۰ درصد از کل پایانه‌های کشور در آذربایجان‌غربی قرار دارد و در کشاورزی نیز سرآمد هستیم و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم می‌توانیم در صدر استان‌های کشور قرار بگیریم.

کد خبر 773282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.