پروژه آسفالت مسیر سادات به دهدشت ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آسفالت مسیر سادات به دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو، امروز_ شنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج_ بابامیدان محدوده تونل «گل زردی» به «سرگچینه» خبر داد و اظهار کرد: ساخت زیرگذر گل‌زردی برای رفع نقاط حادثه‌خیز در دستور کار است.

وی طول این پروژه را شش کیلومتر عنوان کرد و افزود: مبلغ قرارداد ۷۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرام‌سازی و ایمن‌سازی در تمام جوانب اعم از نصب جداکننده بتنی، روشنایی دو طرفه، خط‌کشی، تعریض پل‌ها و جاده و احداث زیرگذر به‌طول چهار کیلومتر از خروجی تونل گل زردی به طرف مرکز استان تا محدوده سرگچینه از مزایای اجرای این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور سادات_ سرفاریاب_ چرام_ دهدشت، خبر داد و تصریح کرد: مبلغ قرارداد پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور سادات سرفاریاب چرام دهدشت بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

پیمانجو خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۴۷ تن آسفالت حمل و پخش شده‌است که پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه را به همراه داشته است.

وی از اتمام پروژه بهسازی راه روستایی «گلال» به «آبچنداران لوداب» خبر داد و گفت: پروژه بهسازی راه روستایی گلال به آبچنداران به طول سه‌ونیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴.۵ میلیارد تومان توسط این اداره کل به اتمام رسید.

کد خبر 773275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.