آیا پروژه «تراکتورِ کهکشانی» قرار است نتیجه‌ای داشته باشد؟

تراکتور هر فصل به‌رغم خریدهای نام‌آشنا و شاید گران‌قیمت در پایان لیگ موفق به کسب دستاورد ویژه‌ای نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سوت آغاز لیگ بیست‌وچهارم از بیست‌وپنجم مرداد به صدا در خواهد آمد و در حال حاضر تیم‌های لیگ برتری عزم خود را جزم کرده‌اند تا در بازار نقل و انتقالات مهره‌های مؤثری را جذب کنند.

با وجود اینکه تمام مدعیان تا این لحظه عملکرد قابل توجهی از خود ارائه داده‌اند، اما در این میان تیم تراکتور با خریدهای گران‌قیمت و البته صاحب‌نام خود نشان داده است در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر هدفی غیر از کسب عنوان قهرمانی ندارد.

تی‌تی‌های تبریز که ابتدا قرار بود در لیگ بیست‌وچهارم با هدایت یحیی گل‌محمدی پا به گردونه رقابت‌ها بگذارند، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و پیوستن این سرمربی به فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی را به خدمت گرفتند و در حال حاضر با نظر این سرمربی ستاره‌های بسیاری را به تیم خود اضافه کرده‌اند.

آیا پروژه «تراکتورِ کهکشانی» قرار است نتیجه‌ای داشته باشد؟

مهند علی، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و پوریا پورعلی از جمله بازیکنانی هستند که توسط تراکتور خریداری شده‌اند و تمام آن‌ها در فصل گذشته به نوعی ستاره‌های تیم خود بوده‌اند.

نام و نشان بازیکنان جذب‌شده تراکتور نشان می‌دهد این تیم فصل آینده در جمع مدعیان است، اما نباید فراموش کرد این تیم طی چند فصل گذشته نیز عملکردی مشابه داشته و با هزینه‌های سنگین مهره‌هایی را به خدمت گرفته است که هر تیمی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد.

تبریزی‌ها فصل گذشته نیز بازیکنانی همچون مهدی عبدی، شجاع خلیل‌زاده، گوستا واگنین، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی و ارسالان مطهری را در ترکیب خود داشتند، اما در نهایت با حضور در جایگاه چهارم جدول به کار خود پایان دادند.

تراکتور چهار فصل پیاپی است که با درو کردن ستاره‌های فوتبال ایران و آسیا تیمی صاحب سبک و پرمهره را آماده رقابت‌های لیگ برتر می‌کند، اما دستاوردی غیر از کسب یک جام حذفی نداشته است.

آیا پروژه «تراکتورِ کهکشانی» قرار است نتیجه‌ای داشته باشد؟

با وجود اینکه خریدهای مناسب و نام‌آشنا برای فوتبال ایران و تبریز پیامدهای منفی ندارد و به هیچ عنوان قابل سرزنش نیست، اما بدون تردید اگر هزینه‌ای که چند سال گذشته صرف خرید بازیکنان نام‌آشنا در راستای رسیدن به ناکامی شده است، روی پایه‌های فوتبال تبریز سرمایه‌گذاری می‌شد، آینده فوتبال ایران و تراکتور تا سال‌ها تضمین‌شده بود.

اگرچه تراکتور ثابت کرده است با هزینه زیاد نمی‌توان جام قهرمانی را به خانه برد، اما شاید بتوان به عملکرد این تیم در سال آینده امیدوار بود، چراکه در لیگ بیست‌وچهارم تجربه در اردوگاه تبریزی‌ها حاکم است.

به‌طور کلی مطابق با آنچه به گوش می‌رسد ماجراجویی تی‌تی‌های تبریز در بازار نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و گویا اسکوچیچ قصد دارد با دست پر آماده رقابت‌های لیگ برتر شود، اما باید دید سر انجام این بریز و بپاش‌های نقل و انتقالاتی چه خواهد بود؟

آیا پروژه «تراکتورِ کهکشانی» قرار است نتیجه‌ای داشته باشد؟

کد خبر 773239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.