نصب مبلمان خانواده در پارک‌های منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از نصب ۹ مبلمان خانواده در سطح پارک‌های این منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: هدف از این اقدام گسترش تعاملات اجتماعی و تقویت بنیان خانواده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت رسیدگی به بوستان‌ها و فضاهای شهری و توسعه تجهیزات و مبلمان‌های پارکی در سطح شهر اظهار کرد: تعبیه و نصب اینگونه عناصر در فضاهای عمومی شهر، تأثیر مستقیم بر رضایت و آرامش شهروندان دارد.

وی افزود: استفاده از مبلمان شهری متناسب با محیط طبیعی، اجتماعی و فرهنگی شهرها موجب افزایش کیفیت زندگی شهری می‌شود و علاوه بر اینکهدر جذب توریست به شهرها بسیار تأثیرگذار است، سبب آرامش و نشاط شهروندانی می‌شود که از این مبلمان شهری بهره می‌برند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۹ مبلمان خانواده در سطح پارک‌های این منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تصریح کرد: هدف از این اقدام گسترش تعاملات اجتماعی و تقویت بنیان خانواده است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: محل نصب این مبلمان در پارک‌های شهید امی‌زاده، آل خجند، گل محمدی، آرش و بهاران و طریقه نصب آن اتصال به‌صورت جوشی روی پلیت است.

کد خبر 773174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.