گل گهر سیرجان باید الگو و سرمشق فوتبال ایران باشد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مدیران باشگاه و کارخانه گل‌گهر امکانات و زیرساختی را فراهم کردند که آرزوی بسیاری از تیم‌های ایرانی است،آن‌ها باید الگو و سرمشق فوتبال ایران باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مهدی تارتار پس از پیوستن به تیم گل گهر در پست اینستاگرامی نوشت: در این روزها فکر می‌کنم فوتبال چه پدیده ارزشمندی است که سعادتی را نصیب ما کرده تا بتوانیم کنار مردم سیرجان زندگی و با هم خاطره سازی کنیم.

وی ادامه داد: گل‌گهر سرمایه مهم این خطه و داشته بزرگ کارگران عزیز گل‌گهر است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این سرمایه را بیشتر از این به عامل افتخارِ نه تنها هوادارانش در سیرجان، بلکه تمام مردم کرمان تبدیل کنیم.

در پست اینستاگرامی مهدی تارتار سرمربی گل گهر سیرجان آمده است: از مدیران باشگاه و کارخانه گل‌گهر باید بسیار بیش از این نوشت؛ آن‌ها امکانات و زیرساختی را فراهم کردند که آرزوی بسیاری از تیم‌های ایرانی است. آن‌ها باید الگو و سرمشق فوتبال ایران باشند و ما هم قدر و ارزششان را می‌دانیم و همراه با مجموعه تیم برای پاسداشت آن تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی خطاب به مردم کرمان گفت: حمایت و لطف شما را در سال‌های گذشته از این تیم دیدم اما امیدوارم در فصل پیش رو این حمایت را به حداکثر برسانید. مطمئن باشید این پشتیبانی شما، قوت قلبی برای تمام بازیکنان خواهد بود و تردید نکنید که ما این هواخواهی شما را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

کد خبر 773108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.