شهرستان چادگان نیازمند مبلمان شهری مناسب است

امام جمعه چادگان گفت:در شهرستان چادگان که نگین گردشگری است نیاز به وجود یک مبلمان شهری خوب، پارک و فضای سبز است تا امکانات اولیه برای گردشگران وجود داشته باشد و برای زیرساخت‌های آن نظیر آب برای فضای سبز، اقدامات مناسب انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی ظهر امروز_ جمعه بیست‌ونهم تیر _ در خطبه‌های نماز جمعه چادگان اظهار کرد: از تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان چادگان و عزاداران حسنی که با حضور با شکوه خود باعث تعظیم شعائر حسینی (ع) شدند و نشان دادند که ما ملت امام حسینیم، کمال تشکر را دارم.

وی افزود: از نیروهای نظامی و انتظامی که امنیت کامل را برای عزاداران امام حسین (ع) فراهم کردند و تلاش شد تا در امنیت کامل این عزاداری باشکوه و بدون دغدغه برگزار شود، تشکر می‌کنم.

امام جمعه چادگان در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته مصادف با دوازدهم محرم و سالروز شهادت امام سجاد (ع) بود که شهادتشان تحت‌الشعاع عزای حسینی (ع) واقع شده و کمتر از ایشان یاد می‌شود.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی تصریح کرد: امام سجاد (ع) در بدترین شرایط به امامت رسیدند، زمانی که بنی‌امیه با شهادت سیدالشهدا (ع) خفقان و رعب و وحشتی ایجاد کرده بود که کسی نمی‌توانست اهل‌بیت (ع) را دوست بدارد و تمام مردم دینشان را از دست داده بودند.

وی اضافه کرد: امام سجاد (ع) در این اوضاع به گونه‌ای عمل کردند که در زمان امام باقر (ع) سیر شاگردان به سمت ایشان آمدند و باید توجه کرد که این امر حاصل تلاش‌های امام سجاد (ع) بود که تا امروز هم ادامه دارد.

امام جمعه چادگان در ادامه تاکید کرد: اتفاق مهمی در سطح شهرستان چادگان رخ داد، انتخاب شهردار بود که بعد از چهار ماه، حسین بهرامی این مسئولیت را عهده‌دار شد که تبریک می‌گویم و از زحمات شهردار سابق کمال تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی تصریح کرد: امیدوار هستیم که وی همچون شهردار سابق کارها را با قدرت به پیش ببرد و آنچه که در چادگان نیاز هست یعنی کارهای زیربنایی را با قدرت انجام دهد.

وی تاکید کرد: در شهرستان چادگان که نگین گردشگری است نیاز به وجود یک مبلمان شهری خوب، پارک و فضای سبز است تا امکانات اولیه برای گردشگران وجود داشته باشد و برای زیرساخت‌های آن نظیر آب برای فضای سبز، اقدامات مناسب انجام شود.

امام جمعه چادگان بیان کرد: باید فکری اساسی برای فضای سبز شهرستان و مبلمان شهری کرد تا بهبود پیدا کند و در برخی نقاط شهرستان که نیازمند آسفالت هستیم، اقدامات خوبی انجام شود و به نظافت شهری رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی ادامه داد: امیدواریم که شهردار منتخب با ایده‌های خوب و هیئت اندیشه‌ورز، بخشی از مشکلات چادگان را حل کند و به خوبی به توقعات به جای مردم پاسخ دهد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم مصرف بهینه برق گفت: با توجه به ناترازی تولید برق و نیاز به ۷۷ هزار مگاوات برق، باید برق را درست و بهینه مصرف کنیم تا کمکی به بخش صنعتی شود.

امام جمعه چادگان تصریح کرد: ساعات اداری را برای مصرف بهینه برق تغییر دادند تا به بخش خانگی فشاری وارد نشود و ما هم باید به نظام و انقلاب کمک کنیم تا دولت جدید با قدرت به سمت ساخت نیروگاه پیش رود و ناترازی برق در آینده حل شود.

کد خبر 773044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.