مسئولان برای رفع تورم و بیکاری برنامه داشته باشند

امام جمعه سنندج گفت: مسئولان برای رفع تورم و بیکاری برنامه داشته باشند و تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی به‌کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه بیست‌ونهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج، خواستار اهتمام مسئولان برای رفع تورم و بیکاری شد و اظهار کرد: آمارها نشان‌دهنده کاهش بیکاری و نرخ تورم در جامعه است اما این مسئله در کف جامعه کمتر احساس می‌شود.

وی افزود: مردم از شرایط اقتصادی کنونی راضی نیستند و باید مسئولان حل مشکلات موجود را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: استان کردستان دارای منابع خدادادی بسیاری در بخش‌های معدن، کشاورزی و صنعت است که با این وجود مردم باید یک زندگی بدون دغدغه و مشکلات اقتصادی را داشته باشند.

ماموستا رستمی با گلایه از پاسخگو نبودن برخی از مدیران استان، ادامه داد: برای پیگیری مشکلات شهروندان با مسئولی چندین بار تماس گرفتم اما پاسخ ندادند که این مسئله قابل قبول نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: امام حسین (ع) برای دفاع از دین اسلام و ارزش‌های اسلامی در برابر ظلم ایستادند و جان خود را فدا کردند که این ایام و سالگرد شهادت ایشان را تسلیت می‌گوئیم.

امام جمعه سنندج گریزی به حادثه شهرستان سقز نیز زد و گفت: بر اساس آیات قرآن کریم کشتن یک انسان همچون کشتن همه انسان‌هاست و ما حادثه روز گذشته شهرستان سقز و کشته شدن سه نفر از شهروندان سقزی را محکوم می‌کنیم.

کد خبر 773035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.