افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان نقده در سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نقده گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در اول سال ۱۴۰۳ با افزایش ۱۱ درصدی نسبت به مشابه سال قبل به مبلغ ۱۴۰ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _جمعه بیست‌ونهم تیر_ در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نقده اظهار کرد: اعتبارات عمرانی این شهرستان در اول سال ۱۴۰۳ با افزایش ۱۱ درصدی نسبت به مشابه سال قبل به مبلغ ۱۴۰ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: اعتبارات از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی رسیده که در قالب ۸۴ پروژه جدید، نیمه تمام و مستمر از منابع اعتباری مختلف از جمله سهم سرمایه‌ای، سهم سه درصد حاصل از نفت و گاز، سهم توازن و ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده برای ۲۱ فصل و ۶۹ برنامه توزیع خواهد شد.

فرماندار شهرستان نقده گفت: در طول سال نیز با توجه به نیاز، امکان افزایش آن وجود دارد.

نوبخت‌نیا از پیشنهاد اعتبارات سال ۱۴۰۳ در اولویت قرار دادن پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا به کمیته برنامه‌ریزی خبر داد و تصریح کرد: بیشترین اعتبارات به فصل آب و فاضلاب، حمل و نقل، کشاورزی، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، توسعه خدمات شهری، روستایی، عشایری و فصل ورزش و تفریحات اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه همه ما در هر پست و مقامی به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در راستای توسعه روزافزون این مرز و بوم تلاش و با همت جمعی و تلاش مضاعف خادمان خوبی برای مردمانی که لایق بهترین‌ها هستند باشیم، ادامه داد: بودجه شهرستان تنها مختص به اعتبارات استانی نیست بلکه اعتبارات ملی هم باید توسط مدیران استانی و نماینده شهرستان پیگیری شود که می‌تواند تکمیل‌کننده بسیاری از زیرساخت‌های مختلف و پروژه‌های نیمه‌تمام باشد.

نوبخت‌نیا یادآور شد: باید نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی پروژه‌ها به کار ببریم و مسئولین شهرستان نیز باید با انگیزه در خصوص پیگیری جذب اعتبارات سطح استان و اعتبارات توزیع نشده از ادارات کل خود اقدام و با مطالبه‌گری به جذب اعتبارات در پروژه‌ها و عملکرد بهتر نقش ایفا کنند.

کد خبر 773032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.