۲ هزار وام ازدواج به جامعه ایثارگری زنجان پرداخت شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در سه سال گذشته ۲ هزار وام ازدواج به جامعه ایثارگری استان زنجان پرداخت شده است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: وام ایثارگران یکی از تسهیلاتی است که دولت و سازمان‌های مربوطه برای حمایت از قشر ایثارگر در نظر گرفته‌اند و این وام‌ها در زمینه‌های مختلفی اعطا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه وام مسکن، وام خرید خودرو، وام اشتغال ایثارگران و وام ازدواج است که از بین آنها وام مسکن و ازدواج از جمله وام‌های پرداختی به ایثارگران است، افزود: در سه سال گذشته در قالب همه این سرفصل‌ها بیش از یک هزار وام پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در سه سال اخیر ۵۴۶ فقره وام قرض‌الحسنه ضروری و ۲ هزار و ۴۳۹ فقره وام خرید کالا پرداخت شده است، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۷ وام ازدواج، ۲۸۹ وام اشتغال و کارآفرینی نیز پرداخت شده است.

برزگر ادامه داد: ارزش ریالی وام‌های پرداختی در استان در حدود ۴ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال بوده است که به مبالغ مختلف پرداخت شده است.

وی همچنین از پرداخت ۳ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات صندوق شاهد به جامعه ایثارگری خبر داد و افزود:، صندوق قرض‌الحسنه شاهد با مشارکت جدی جامعه ایثارگری تأسیس و ارائه تسهیلات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزز با کمترین کارمزد و بیشترین انتفاع برای اعضا را سرلوحه اهدافش قرار داده و توانسته خدمات قابل توجهی را در دوره‌های فعالیت به جامعه ایثارگری ارائه کند.

کد خبر 772981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.