پرداخت وام‌های سفر ریاست جمهوری از طریق ۶ بانک آغاز شد 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: پرداخت وام‌های سفر ریاست جمهوری از طریق ۶ بانک آغاز شد.

عبدالرضا خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به نحوه پرداخت وام‌های سفر دوم رئیس جمهور شهید به زنجان اظهار کرد: این وام‌ها از طریق ۶ بانک در حال پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه این وام‌ها از طریق بانک‌های ملی، سپه، ملت، تجارت، قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت در حال پرداخت است، گفت: سهمیه چهار بانک اول ۵ هزار فقره و سهمیه بانک‌های رسالت و مهر ایران هم هرکدام ۲ هزار و ۵۰۰ فقره است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان تصریح کرد: مبلغ وام‌های پرداختی به تمامی متقاضیان ۱۵۰ میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه است که مراجعه به موقع متقاضیان به شعبه بانک و تکمیل پرونده موجب تسریع در پرداخت‌ها می‌شود.

خاتمی افزود: شهروندان زنجانی که پیامک اطلاع رسانی حاوی نام بانک و شعبه مربوطه را دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به شعبه تعیین شده نسبت به تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل و ارسال پیامک به آنان طی چند مرحله انجام می‌شود تا روند پرداخت تسهیلات با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی در ارتباط با پرداخت وام‌ها از طریق بانک سپه نیز گفت: در کل استان ۴۲ شعبه بانک سپه در حال پرداخت وام‌های سفر ریاست جمهوری هستند.

کد خبر 772921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.