احداث خط تولید سوخت مشتق از پسماند RDF برای کاهش مصرف گاز طبیعی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث خط تولید سوخت مشتق از پسماند RDF یکی از پروژه‌های شاخص این سازمان است، گفت: دستاوردهای این پروژه شامل مواردی از جمله کاهش مصرف گاز طبیعی، کاهش دفن پسماند و رفع مشکلات زیست‌محیطی و تطبیق تکنولوژی با شرایط اقلیمی ایران می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات انجام شده و پروژه‌های شاخص سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: احداث خط تولید سوخت مشتق از پسماند RDF یکی از این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت‌های تکمیل این پروژه افزود: کاهش دفن، ایجاد ارزش‌افزوده از ریجکت پسماند شهر، کاهش تولید شیرابه و جلوگیری از آلودگی خاک و محیط زیست از جمله ضرورت‌های انجام این پروژه است، همچنین این پروژه به صورت سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره دستاوردهای احداث خط تولید سوخت مشتق از پسماند RDF تاکید کرد: دستاوردهای این پروژه شامل مواردی از جمله کاهش مصرف گاز طبیعی، کاهش دفن پسماند و رفع مشکلات زیست‌محیطی و تطبیق تکنولوژی با شرایط اقلیمی ایران می‌شود.

ساکتی با اشاره به وضعیت موجود پروژه گفت: با توجه به دستور شورای عالی سرمایه‌گذاری، پس از انجام فراخوان مجدد و بررسی اسناد، شرکت‌کننده منتخب به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها جهت طرح در شورای عالی سرمایه‌گذاری معرفی شده است.

کد خبر 772959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.