احداث سکوی بارگیری پسماند میدان جوان با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: سکوی بارگیری پسماند میدان جوان یکی از پروژه‌های شاخص این سازمان است که برای این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گزارش اقدامات انجام شده و پروژه‌های شاخص سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: سکوی بارگیری پسماند میدان جوان یکی از این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت‌های تکمیل این پروژه افزود: ایجاد بستر مناسب برای احداث صنایع تبدیلی، امکان اعمال کنترل‌های بهداشتی و زیست‌محیطی و افزایش درآمدهای شهرداری از پردازش اقلام بازیافتی از جمله ضرورت‌های انجام این پروژه است، همچنین برای این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: دستاوردهای این پروژه شامل مواردی از جمله کاهش دفن مستقیم پسماند شهری به میزان حداقل ۱۰۰ تن در روز، افزایش درآمد سازمان، افزایش جمع‌آوری اقلام بازیافتی به میزان ۴۰۰ تن سالانه و جلوگیری از اختلاط زباله، ضایعات و پسماندهای سبز می‌شود.

ساکتی با اشاره به وضعیت موجود پروژه گفت: اسناد فنی و حقوقی این پروژه تهیه شده و در مرحله تأیید طراحی توسط سازمان طراحی است.

کد خبر 772954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.