فوت راننده بولدوزر بر اثر سقوط به دره در ارتفاعات لوندویل آستارا

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا گفت: سقوط یک دستگاه بولدوزر به دره در ارتفاعات منطقه باباعلی لوندویل آستارا منجر به فوت راننده ۶۵ ساله آن شد.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: امروز _پنج‌شنبه بیست‌وهشتم تیر_ یک دستگاه بولدوزر در ارتفاعات منطقه باباعلی لوندویل شهرستان آستارا به دره سقوط کرد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر، برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: این بولدوزر متعلق به شرکت پیمانکاری، مجری خطوط انتقال گاز است که در حین انجام عملیات لوله گذاری دچار نقص فنی شده و پس از انحراف از ارتفاع حدوداً ۳۰۰ متری به داخل دره سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده ۶۵ ساله که اهل اردبیل بود به دلیل شدت جراحات وارده و قطع عضو در دم جان باخت و جسد او پس از رها سازی توسط نیروهای هلال احمر، به وسیله آمبولانس به سردخانه منتقل شد.

حیدرزاده گفت: پنج امدادگر آموزش‌دیده هلال‌احمر به همراه یک خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر شهرستان آستارا، برای ارائه کمک به هموطنان در محور آستارا _ اردبیل، ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش هستند.

وی افزود: شهروندان و مسافران هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس حاصل کنند تا از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

کد خبر 772952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.