رشد بیش از ۹ برابری بودجه فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای شهر قزوین گفت: شورای اسلامی شهر قزوین پای قرآن و مباحث دینی و اخلاقی محکم ایستاده و در همین راستا بودجه فرهنگی شهرداری قزوین را بیش از ۹ برابر افزایش دادیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی امشب -پنج‌شنبه بیست‌وهشتم تیر- در دومین همایش تجلیل از حافظان کل قرآن کریم و بیستمین همایش تجلیل از حافظان جز اظهار کرد: یکی از سیاست‌های شورای شهر و مدیریت شهری قزوین تجلیل از حافظان قرآن کریم در جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم است.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در روزهای باقیمانده از دوران خدمت خود در عرصه سیاستگذاری مدیریت شهری اتفاقات خوبی را در چارچوب فعالیت‌های قرآنی رقم بزنیم، چرا که با توجه به اثربخشی آیات نورانی قرآن کریم در اصلاح جامعه و رفع مشکلات و معضلات، با حمایت و رونق فعالیت‌های قرآنی شاهد جامعه‌ای سالم و موفق در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در چارچوب حمایت از فعالان عرصه قرآنی مصوبه‌ای با رقم ۲.۷ میلیارد تومان برای تجهیز مهد قرآن کریم در سال جاری داشتیم، گفت: امیدواریم با مجموعه اقدامات انجام‌شده در راستای حمایت از جامعه قرآنی سیاست‌های خوبی را اعمال کنیم.

فرمانی تأکید کرد: شورای اسلامی شهر قزوین و مدیریت شهری پای قرآن و مباحث دینی و اخلاقی محکم ایستاده و در این زمینه هم کارهای خوبی را در دستور کار خود قرار داده که از جمله آن افزایش بودجه فرهنگی شهر قزوین بوده است.

وی ادامه داد: سال اولی که مسئولیت شورای اسلامی شهر قزوین را در راستای خدمتگزاری به مردم تحویل گرفتیم، بودجه فرهنگی شهرداری حدود ۱۳ میلیارد تومان بود که این رقم در سال دوم با نگاه ویژه شورای اسلامی شهر قزوین به مباحث فرهنگی به ۳۳ میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس پارلمان محلی شهر قزوین با اشاره به اینکه در سال سوم رقم بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به ۱۲۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است، گفت: این موضوع حاکی از نگاه خاص شورای اسلامی شهر قزوین و مدیریت شهری، جدا از مباحث عمرانی و موضوعات فنی و مهندسی، نسبت به موضوع فرهنگ، مذهب و اجتماع بسیار ویژه است.

فرمانی با ذکر اینکه شورای شهر و مدیریت شهری پای ترویج مباحث قرآنی، دینی و اخلاقی محکم ایستاده است، یادآور شد: یکی از بخش‌های اعظم بودجه‌ای ما حمایت از فعالان قرآنی و مذهبی است و به همین خاطر در این راستا قدم برمی‌داریم، به طوری که حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این همایش تخصیص داده شده است.

کد خبر 772945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.