صنایع‌دستی مظهر مشارکت مردم در تولید است

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: صنایع‌دستی مظهر مشارکت مردم در تولید بوده و برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی فرصت مهمی برای استان و صنعتگران این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل، اظهار کرد: صنایع‌دستی مظهر مشارکت مردم در تولید است و در راستای ایجاد بازار مناسب برای فعالان این حوزه و معرفی محصولات هنرمندان صنایع دستی برگزاری نمایشگاه‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل فرصت مهمی برای استان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی در معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان است.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: صنایع‌دستی می‌تواند در تحول اقتصادی کشور تأثیرگذار باشد و از همه دستگاه‌های مرتبط انتظار داریم که در برگزاری این نمایشگاه حمایت و همکاری کامل با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان داشته باشند.

میرجعفریان ادامه داد: همچنین از عوامل اجرایی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل انتظار داریم که با برنامه‌ریزی‌های لازم به دنبال ایجاد دستاورد از این نمایشگاه باشند تا شاهد برگزاری نمایشگاه صرف به عنوان یک عملکرد نباشیم.

معاون استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و تبلیغات این نمایشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و باید با تبلیغات گسترده شاهد حضور پرشور گردشگران و هم استانی‌ها در این نمایشگاه باشیم.

کد خبر 772913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.