کشف ۱۱ کیلوگرم شیشه در بوشهر و متلاشی شدن ۲ باند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس استان طرح سه روزه مقابله با توزیع و ورود مواد مخدر در استان اجرا شد و در این راستا ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و دو باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موسی کرم‌پور صبح امروز _ پنجشنبه بیست و هشتم تیر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با بسیج همه کارکنان پلیس، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با ورود و توزیع مواد مخدر به مدت سه روز در استان اجرا شد.

وی افزود: طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در عملیات‌های جداگانه مشترک با مأموران انتظامی شهرستان دشتی، دو باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و مورد رصد قرار گرفته که پس از هماهنگی‌های قضائی کلیه نفرات این باندها در عملیات‌های پلیسی دستگیر و مقدار ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و یک کیلوگرم هروئین از آنان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح در مجموع ۹ نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد، خاطرنشان کرد: از دیگر نتایج اجرای این طرح، پاکسازی ۸ محله از محل‌های آلوده به مواد مخدر بود.

کرم‌پور ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، گفت: پلیس بوشهر شبانه روز در اقصی نقاط استان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

منبع: فارس

کد خبر 772874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.