تخصیص بودجه برای اجرای طرح محله‌محوری در «سمسور»

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: فاصله بین خیابان سفلی در انتهای خیابان فجر با محله سمسور حدود دو کیلومتر است که شهرداری منطقه ۱۵ از سال گذشته پیگیر بودجه آن و در سال جاری برای این محله بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به محله سمسور در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این محله از سال ۱۳۸۵ به‌عنوان یک محله به شهر خوراسگان الحاق شد.

وی افزود: فاصله بین خیابان سفلی در انتهای خیابان فجر با محله سمسور حدود دو کیلومتر است که شهرداری منطقه ۱۵ از سال گذشته پیگیر بودجه آن و در سال جاری برای این محله بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: فاضلاب این محله تا بلوار آب هنوز کامل نشده است و به محض اتمام عملیات لوله گذاری فاضلاب، نسبت به اجرای زیرسازی و روکش آسفالت آن اقدام می‌شود.

نظری‌پور با بیان اینکه در گذشته شورای اسلامی شهر خوراسگان و شورای اسلامی شهر اصفهان کارگروهی تشکیل دادند و طی آن حدود ۲۳ محله نام‌گذاری شد، گفت: محله سمسور زیر مجموعه محله سفلی است که این موضوع موجب اعتراض اهالی محله شده بود، از این‌رو در بودجه سال جاری برای این محله اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان این محله برای موضوع انشعاب آب باید به شرکت آب و فاضلاب مراجعه کنند تا شهرداری بتواند عملیات آسفالت این محله را آغاز کند.

کد خبر 772833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.