رفع کاستی‌های اداری و آموزشی در اولویت آموزش‌وپرورش قرار دارد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان‌غربی گفت: نگاه مناسب از سوی متولیان امر به موضوعات مرتبط با آموزش‌وپرورش موجب شده است تا امروز ارتقا و رشد خوبی داشته باشیم، هرچند در حوزه فضای آموزشی با مشکلات جدی مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مطهری، امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم تیر_ در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته صیانت از حجاب و عفاف اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه‌های اداری به معنای اجرای درست و دقیق قوانین و نیز تکیه بر قانون در تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: توجه به معیشت همکاران و خدمت به قشر مخاطب در آموزش‌وپرورش موجب خشنود شدن جامعه هدف می‌شود و همین به‌عنوان معروفات برشمرده خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان‌غربی گفت: مجموعه آموزش‌وپرورش استان به‌دنبال کسب رضایت عموم و به‌ویژه دانش‌آموزان و اولیا است که در این راستا همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی را می‌طلبیم و نیازمند همراهی هستیم.

مطهری با بیان اینکه رفع کاستی‌های اداری و آموزشی در اولویت آموزش‌وپرورش قرار دارد، ادامه داد: نگاه مناسب از سوی متولیان امر به موضوعات مرتبط با آموزش‌وپرورش موجب شده است تا امروز ارتقا و رشد خوبی داشته باشیم، هرچند در حوزه فضای آموزشی با مشکلات جدی مواجه هستیم، اما درباره عملکرد مرتبط با افزایش سرانه معلمی و نیز بهبود وضعیت آموزش به دانش‌آموزان اقدامات مناسب و درخشانی در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی تصریح کرد: در تمام حوزه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع تا موضوعاتی نظیر حجاب، عفاف و امورات فرهنگی در سطوح مختلف اداری و مدارس به‌دنبال اجرای قوانین هستیم و در این‌باره اقدامات جدی و مناسبی انجام شده است.

مطهری یادآور شد: امیدواریم با همراهی مجموعه‌هایی نظیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بتوانیم به آنچه حق واقعی خانواده‌ها است و دانش‌آموزان و جوانان ما لایق آن هستند، برسیم.

کد خبر 772826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.