بیمارستان امام خمینی(ره) نقده، نخستین بیمارستان شمال‌غرب از لحاظ تجهیزات

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نقده از لحاظ تجهیزات، نخستین بیمارستان در شمال‌غرب کشور و از لحاظ شاخص‌های بیمارستانی دومین بیمارستان آذربایجان‌غربی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سیما قائمی امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نقده از لحاظ تجهیزات نخستین بیمارستان در شمال‌غرب کشور است.

وی از آمادگی افتتاح فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: این بیمارستان از لحاظ تخت‌های بیمارستانی ۱۴۵ تخت بود که امروز با ۴۰۹ تخت و ۸ اتاق عمل و ۱۷ تخت بخش آی‌سی‌یو و اتاق زنان زایمان آماده بهره‌برداری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده، بیمارستان این شهرستان را از لحاظ شاخص‌های بیمارستانی دومین بیمارستان آذربایجان‌غربی دانست و از اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش بهداشت خبر داد و گفت: پنج پروژه مهم در روستاها در حال اجرا است که ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اختصاص داده شد که در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی و امروز با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی مقرر شده است که سال جاری تحویل مدیریت بهداشت و درمان شود.

قائمی افتتاح مرکز اورژانس فوریت‌های پزشکی شماره ۳ در سال ۱۴۰۲ را یکی از اقدامات بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این مرکز زمان رسیدن بر بالین مصدوم و بیمار را به حداقل رسانده که جهت تجهیز آن با خرید یک دستگاه آمبولانس نزدیک به پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: شهرستان نقده از لحاظ درمانی بلوک شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر و سردشت است.

کد خبر 772810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.