ارائه خدمات شهرداری قم بر بستر پیام‌رسان داخلی سروش پلاس

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: با همکاری پیام‌رسان سروش پلاس، ارائه خدمات الکترونیکی شهروندی در بستر پیام‌رسان سروش فراهم شد.

علی مؤمن حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به نقش مهم خدمات الکترونیک شهروندی در توسعه شهری و بهره‌برداری از امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: استفاده از ابزارها و سکوهای ارتباطی بومی کشور را در آگاهی‌بخشی و بهبود ارتباطات بین شهرداری و شهروندان، راهکاری پراهمیت است.

وی افزود: برای رفاه شهروندان، سازمان فاوای شهرداری قم با همکاری پیام‌رسان سروش پلاس و با پیاده‌سازی زیرساخت فنی، اقدام به ارائه سرویس خدمات الکترونیک متصل به سامانه‌های شهرداری قم در بستر پیام‌رسان سروش کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در خصوص خدمات ارائه‌شده خاطرنشان کرد: شهروندان با مراجعه به صفحه شهرداری قم به نشانی qom_ir@ در پیام‌رسان سروش، امکان استعلام چهار خدمت زیر را دارند و در آینده نزدیک سایر خدمات شهروندی به این سکو اضافه خواهد شد.

مؤمن حجازی اضافه کرد: سرویس زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه، سرویس جست‌وجوی مکان درگذشتگان، سرویس استعلام کد نوسازی از طریق کد پستی و سرویس استعلام عوارض نوسازی چهار خدمت ارائه شده در این قالب هستند.

وی گفت: در حال حاضر تنها بستر ارائه خدمات شهرداری در پیام‌رسان‌ها، پیام‌رسان سروش پلاس است که با توجه رسالت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، این سازمان در تلاش است برای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات سامانه‌های الکترونیکی شهرداری قم، در آینده‌ای نه چندان دور از طریق کلیه بسترهای ارتباطی و پیام‌رسان‌های بومی خدمات الکترونیکی شهرداری را ارائه دهد.

به گزارش ایمنا، برای استفاده از این خدمات می‌توانید، پیام‌رسان سروش پلاس را از نشانی https://splus.ir/p/download دریافت و نشانی شهرداری قم را در آن جست‌وجو کنید.

کد خبر 772805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.