تشویق مودیان به صرف مالیات در مدرسه‌سازی

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: مالیات‌دهندگان مشمول تبصره ماده ۱۰۰ می‌توانند پروژه زیرساختی خود مانند مدرسه‌سازی و امکان ورزشی را برای حمایت مالی با مالیات پرداختی انتخاب کنند.

ناصر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون مصوبه اخیر هیئت وزیران دولت سیزدهم مبنی بر امکان تعیین محل هزینه کرد مالیات از سوی مالیات دهندگان با بیان اینکه این امر اقدام بسیار مثبتی است، اظهار کرد: این مصوبه در راستای اعتمادآفرینی در میان مردم در زمینه مالیاتی و ایجاد انگیزه برای مودیان به منظور پرداخت مالیات صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد نوین به مودیان مشمول تبصره ماده ۱۰۰ اجازه می‌دهد پروژه زیرساختی مورد نظر خود را برای حمایت مالی با مالیات پرداختی همان مودی انتخاب کنند، افزود: این راهبرد جدید در حکمرانی مردم در نظام مالیاتی است و امکان تخصیص دقیق منابع مالیاتی مودی به پروژه انتخابی را فراهم کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه مالیات خود را در مدرسه سازی مصرف کنیم، ادامه داد: در این روش، مالیات‌دهندگان می‌توانند در اموری همچون ساخت مدرسه، بیمارستان، اماکن ورزشی و پل مشارکت داشته باشند.

وی ضمن دعوت به مشارکت در ساخت مدارس خاطرنشان کرد: امید است مودیان مشمول تبصره ماده ۱۰۰ با مشارکت در ساخت مدرسه و شرکت در این امر مقدس در یکی از عالی‌ترین جلوه‌های نیکوکاری شرکت کنند.

کد خبر 772674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.