مدیران تا لحظه آخر برای مردم تلاش کنند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: تغییر و تحول در دولت نباید باعث بی‌انگیزگی مدیران دولتی شود، مسئولان و مدیران تا لحظه آخر باید برای مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، امروز _ چهارشنبه بیست‌وهفتم تیر_ در نشست با شهرداران چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که خدمات شهید رئیسی در این مدت کم، بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: نرخ بیکاری چهارمحال‌وبختیاری در دولت سیزدهم کاهش پیدا کرد، این نرخ اوایل دولت سیزدهم در استان ۱۵ درصد بود و هم اکنون این نرخ نزدیک به هشت درصد است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که هر فرصتی را برای تهدید کشور استفاده کنند، افزود: دشمن مدام اعلام می‌کرد که انتخابات در ایران فایده ندارد و مردم با صندوق‌های رأی قهر کردند، حداکثر مشارکت در ایران را هشت میلیون پیش‌بینی می‌کردند، اما مردم با حضور پرشور پاسخ دشمن را پای صندوق‌های رأی دادند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که خستگی‌ناپذیری شاخصه مهم شهید رئیسی بود، اضافه کرد: شهید رئیسی سبک صحیح مدیریت را در کشور ثبت کرد، آیت الله رئیسی هیچ‌گاه ناامید و خسته نمی‌شد و در اوج فشار کاری معنویت خودش را حفظ می‌کرد.

حیدری عنوان کرد: منش و روش شهید رئیسی باید به عنوان یک الگو برای مدیران مورد توجه قرار گیرد، حجم و فشار زیاد کار نباید مسئولان را دلسرد و خسته کنند، پیگیری و حل میدانی کارهای مردم خیلی مهم است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به تغییر دولت، گفت: تغییر و تحول در دولت نباید باعث بی‌انگیزگی مدیران دولتی شود، مسئولان و مدیران تا لحظه آخر باید برای مردم تلاش کنند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که فصل کار باتوجه به سردی هوا در استان ما کم است، تصریح کرد: همه اعتبارات مربوط به شهرها باید جذب شود و همه شهرداران در این زمینه تلاش کنند که اعتباری برگشت نخورد.

نهضت آسفالت در هفته دولت شکل بگیرد

حیدری با بیان اینکه شهرداران باید تدابیر لازم برای کاهش و پیشگیری تصادف را انجام بدهند، ادامه داد: نهضت آسفالت باید در هفته دولت شکل بگیرد و مردم شاهد افتتاح خیابان‌ها و کوچه‌ها باشند، همچنین این موضوع می‌تواند رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: کارگروه پسماند استان به صورت مستمر و منظم تشکیل شود، استان ما یک استان بکر است و مدیریت پسماند می‌تواند به این موضوع کمک کند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری افزود: در خصوص جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب ابلاغ صریحی و بدون ابهامی وجود دارد و شهرداران باید در خصوص جمع‌آوری این حیوانات وارد عمل شوند.

کد خبر 772654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.