نحوه فعالیت ادارات استان اصفهان برای فردا مشخص شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره نحوه فعالیت ادارات استان اصفهان برای روز پنجشنبه گفت: کاهش میدان دید و افزایش گردوغبار در این مناطق مورد انتظار است و با توجه به سطح زرد بودن هشدار صادر شده، تعطیلی در سطح استان اتفاق نخواهد افتاد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از خیرش گردوخاک در پی وزش باد از مناطق شمال و شرق خبر داده است که این هشدار مناطقی از جمله اردستان، ورزنه، اصفهان و اطراف کاشان را در بر می‌گیرد.

وی افزود: به علت وجود کانون‌های گردوغبار و وزش تندبادها شاهد خیزش گردوخاک در این مناطق خواهیم بود و این شرایط جوی از فردا آغاز می‌شود و تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره نحوه فعالیت ادارات استان اصفهان برای روز پنجشنبه گفت: کاهش میدان دید و افزایش گردوغبار در این مناطق مورد انتظار است و با توجه به سطح زرد بودن هشدار صادر شده، تعطیلی در سطح استان اتفاق نخواهد افتاد.

شیشه‌فروش ادامه داد: متناسب با هشدار صادره، توصیه‌های ایمنی به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام و بر پرهیز از هر اقدامی که منجر به خیرش گردوغبار می‌شود، از جمله عملیات‌های خاک‌برداری و آتش زدن بقایای گیاهی تاکید شده است.

وی گفت: الگوی گرم تابستانه همچنان تا مرداد بر استان مستقر خواهد بود و افزایش دو تا سه درجه‌ای دما همواره مورد انتظار است.

کد خبر 772609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    3 1
    وای خدا... آقای شیشه فروش خسته نشدی از تعطیل شدن یا نشدن اصفهان...اینم شد راهکار؟؟ یه فکری برای آلودگی اصفهان بکنید..تابستان و زمستان همش آلوده... مردم خفه شدند از گرد و خاک...
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    3 0
    شما فکر کنم خودتون اصفهان زندگی نمیکنید... نمی‌دانید چه خبره در این شهر...؟ دیگه از گرد و خاک و ریزگردها نمیشه حتی کولر روشن کرد ازبس خاک میاد تو خونه ها مردم روی آوردند به پنکه و کولر گازی عین هوای جنوب شده
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    3 1
    ما هر وقت ایشون رو می بینم میفهمیم که یا قراره تعطیل بشه یا تعطیل نشه...فقط همین و بس... دیگه مدیریت بحران هیچ کارایی دیگه نداره
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    5 2
    اگر نمی تونید کاری انجام بدهید برای آلودگی اصفهان که تنها شهری است که در همه فصول آلوده هست، لااقل استعفا بدهید شاید دیگران کاری بکنند یا اینکه مسئولیت پذیر باشید
  • احمد IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    4 0
    مردم اصفهان کلا حق حیات خود را از دست دادن! در چندین سال گذشته مصلحت همه چیز درنظر گرفته شده بجز مصلحت مردم استان
  • امیر US ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    4 1
    من تا یاد دارم آقای شیشه فروش مدیر ستاد بحران استان بودن فکر میکنم حدود ۳۵ سال ایشون بجز اطلاع رسانی وتعطیل کردن مدارس و ادارات چه اقدامی جهت هوای پاک انجام دادند چه اقدامی جهت ساماندهی مشاغل و صنایع انجام دادند چه اقدامی جهت محیط زیست و کویر زداعی انجام دادند؟؟؟؟
  • علیرضا RU ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    0 0
    تکلیف کارمندای سازمان انتقال خون چیه که هیچ وقت تعطیل نمی شن. مگه ما رباتیم