ساماندهی و مناسب‌سازی معابر و نهرهای سطح منطقه ۴ اراک

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک از اجرای ۹۵۰ متر جدول‌گذاری جدید در سطح این منطقه شهری با هدف ساماندهی و مناسب‌سازی معابر و نهرهای سطح شهر، همچنین زیباسازی فضاهای شهری خبر داد.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره اقدامات اخیر صورت گرفته در سطح این منطقه شهری، اظهار کرد: با توجه به اینکه آرامستان روزانه با حجم بالای تردد شهروندان به‌ویژه در ایام آخر هفته روبه‌رو است، با اجرای پیاده‌رو در مسیر خارج از محوطه این مجموعه و با طرح تفکیک پیاده‌رو از خیابان، علاوه بر تأمین امنیت تردد عابران پیاده، فضای بصری مناسبی را در این محل ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: در راستای پیاده‌سازی و اجرای این طرح، تا امروز بیش از ۳۰۰ متر طول جدول جداکننده و ۶۰۰ متر مربع آسفالت همراه با نصب استاپرها، انجام شده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک از اجرای ۹۵۰ جدول‌گذاری جدید در سطح این منطقه شهری با هدف ساماندهی و مناسب سازی معابر و نهرهای سطح شهر، همچنین زیباسازی فضاهای شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: سایر اقدامات مهم صورت گرفته در سطح منطقه چهار اراک، ۹۵۰ متر طول جدول‌گذاری در خیابان شهید لنجابی و پیاده‌روی ورودی شهرک پردیس با هدف ساماندهی و مناسب‌سازی معابر و نهرهای سطح شهر، همچنین زیباسازی فضاهای شهری اجرایی شده است.

حبیبی ادامه داد: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت بعضی معابر این منطقه شهری به دلیل فرسودگی و تردد روزانه وسایل نقلیه نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد.

وی تاکید کرد: با اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح منطقه در تلاش هستیم که به کیفیت و استاندارد مورد نظر پیرامون موضوع ساماندهی معابر شهری برسیم.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: طی چند روز اخیر نیز عملیات لکه‌گیری خیابان شهید لنجابی و ۲۰ متری میقان عملیاتی شده است.

کد خبر 772599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند اراک IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام خدمت شهردار محترم منطقه ۴ تعدای مغازه و منزل در ابتدای شهرک قایم با توجه به اینکه خیابان ۴ بانده است خیابان را تسخیر کرده اند و عقب نشینی نمی کنند باعث حادثه می شوند ابتدای شهرک قایم روبروی پمپ بنزین مهان و روبرروی خیابان ۳۰ متری میقان ۱۰ سال پیش به انها اعلام شده ولی عقب نشینی نمی کنند ابتدای خیابان استاد شهریار روبروی مجتمع سفیر لطفا اقدام نماید
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام وقت بخیر خدمت شهر دارمنطقه ۴ این روبه روی ارامنستان که پل هوایی جدید زدید قسمت خاکی که الان مسکنی یا بذارید مردم زمیناشونو بسازن یا فضای سبزش کنید اینجا الان ۳۰ ساله که ما ساکن هستیم همش تو گرد وخاک داریم زندگی میکنم
  • محمد ES ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    0 0
    زمانی که وارد منطقه، سه راه قدس به سمت خیابان شهدا می‌روید؛ آدم احساس نمیکنه در یک منطقه شهری هست و زندگی میکند، بسیار نابسامان و مبلمان شهری ضعیف هست، خودمن الان یک سال با ۱۳۷ و اپلیکشن شهر من در مورد لکه گیری آسفالت کوچه مان تماس و مکاتبه داشتم هیچ گونه ترتیب اثر داده نشده، آدم احساس نمی‌کند یه شهروند منطقه ۴ است. امیدوارم شورای شهر و شهردار اراک در مورد شهرداری منطقه ۴ اراک احساس مسولیت کنند و کارآمدتر بروز کنند.