محل دفن زباله عمارت شهرداری آمل آتش گرفت

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل گفت: گرمای بی‌سابقه دمای هوا باعث آتش‌سوزی در محل دفن زباله عمارت شهرداری آمل در ۳۰ کیلومتری جنوب آمل در مسیرجاده هراز شد.

مهدی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به آتش گرفتن سایت زباله اظهار کرد: گرمای بیش از حد دمای هوا امروز سه‌شنبه بیست‌وششم تیرماه باعث بروز آتش‌سوزی در محل دفن زباله عمارت شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون برای رسیدگی به موضوع و مهار آتش در محل دفن حضور یافتیم، افزود: محل دفن زباله عمارت شهرداری آمل در چند دهه اخیر با زباله‌های پلاستیکی، شیشه و دیگر اشیای دور ریختنی انباشت شده و متأسفانه گازهای متصاعد از آن نیز باعث تشدید و شعله‌ورتر شدن آتش می‌شود.

رئیس سازمان پسماند شهرداری آمل با اشاره به اینکه با دستور ویژه شهردار آمل، چندین دستگاه ماشین‌های آتش‌نشانی و اطفای حریق بلافاضله به سمت محل عمارت زباله شهرداری حضور یافتند و مشغول اطفای حریق هستند، عنوان کرد: عمارت زباله که یکی از مهم‌ترین مشکلات زیست محیطی مازندران به شمار می‌رود که در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر آمل و در مسیر جاده هراز قرار دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: این عمارت طی بیش از چهار دهه با انباشتن کامیون به کامیون زباله قد کشید و به خاطر سخت جانی در پذیرش راه حل به عنوان لاینحل ترین معضل زیست محیطی شهرت کشوری یافت.

کد خبر 772373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.